fredag 15 april 2011

Mat & Paket


För inte så länge sedan, så fyllde jag år. Men jag var sjuk då med influensa så jag fick senarelägga mitt firande. Min bror som fyller år en månad senare var tungen att tidigarelägge sitt firande på grund av en resa.


Så vi slog helt enkelt ihop vårt firande, och serverade en god middag med fläskfile som var lindad i bacon och späckad med lite olika spännande saker.


Vi fick så klart en massa paket, här är ett par gröna fina paket som jag fick.

Till efterrätt serverade vi som brukligt en tårta, och eftersom vi slagit ihop två kalas, så slog vi ihop två tårtor med. En vanlig med marsipan, och en marängtårta. Det blir helt enkelt ASGOTT.

Innan den var klar såg den ut som ovan, och sen med locket på, som inte riktigt var stort nog, såg den ut som nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar