Visar inlägg med etikett Bilar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bilar. Visa alla inlägg
torsdag 7 juli 2011
Pass upp i trafiken
Nu när sommaren är här och semestern börjar gäller det att ta det lugnt i trafiken, annars kanske detta händer:
tisdag 6 juli 2010
Volvo V60
Nu kommer snart kombivarianten av Volvos senaste bil S60. Kombin heter som brukligt någonting med V, så i detta fallet blir det V60.
Det är en snygg skapelse tycker jag och "vill ha"-faktorn är ganska hög. Vad sägs om dessa formerna?


Mer om bilen kan du läsa här Volvo Personbilar Sverige Newsroom
Det är en snygg skapelse tycker jag och "vill ha"-faktorn är ganska hög. Vad sägs om dessa formerna?


Mer om bilen kan du läsa här Volvo Personbilar Sverige Newsroom
tisdag 16 mars 2010
Brum brum?
Nja, inte så mycket brum brum, utan med BRUUUUM eller nått. En härlig bil att köra och åka, men inte lika härlig att tanka. På vägarna där jag körde denna var det lätt, men skulle kanske inte vilja köra runt med en sån här i någon Europeisk storstad precis, för den är ganska rejäl i hullet så att säga.

torsdag 22 januari 2009
Varutransport i stan
torsdag 8 januari 2009
Utryckning i natten
onsdag 17 december 2008
Snygg eller ful?
Volvo tänker lansera S60 Concept på Motormässan i Detroit i början på 2009. Själv tycker jag bilen är snygg, men naturligtvis kommer inte alla hålla med mig om det.
När den nya S60 modellen kommer ut i handeln 2010 så kommer den så klart inte vara lika häftig som konceptbilen.
När den nya S60 modellen kommer ut i handeln 2010 så kommer den så klart inte vara lika häftig som konceptbilen.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

