Visar inlägg med etikett Mobil. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mobil. Visa alla inlägg
onsdag 24 december 2008
tisdag 23 december 2008
lördag 13 december 2008
Vi bygger broar
Vi var lite väl ambitiösa när vi ritade dagens "pepparkakshus" . Det ska förresten nog kallas för Pepparkaksbyggnad denna gången, inte riktigt ett hus. Det gick åt tre köpta dagar, det är 42 cm högt och ungefär 76 cm långt. Förlagan heter så klart Tower Bridge.

Nästa år blir det nog mindre.
Nästa år blir det nog mindre.
fredag 12 december 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


