Visar inlägg med etikett Mobil. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Mobil. Visa alla inlägg

onsdag 24 december 2008

God Jul


Jag önskar alla läsare av bloggen en riktig GOD JUL.
Hoppas ni får en härlig dag med god mat och trevligt sällskap.

tisdag 23 december 2008

Vit jul


Det ligger lite snö på marken och termometern visar under noll. På det blir nog en vit jul trots allt.

lördag 13 december 2008

Vi bygger broar

Vi var lite väl ambitiösa när vi ritade dagens "pepparkakshus" . Det ska förresten nog kallas för Pepparkaksbyggnad denna gången, inte riktigt ett hus. Det gick åt tre köpta dagar, det är 42 cm högt och ungefär 76 cm långt. Förlagan heter så klart Tower Bridge.

Nästa år blir det nog mindre.

fredag 12 december 2008

Julgran på jobbet


Nu när jag kommer till jobbet möts jag av denna vackra plastgran. Tyvärr måste det vara tänt för att min mobilkamera ska va bra bilder. Men granen lyser fint iaf.