Visar inlägg med etikett Musik. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Musik. Visa alla inlägg

måndag 15 augusti 2011

Skön låt




Jag gillar sån här musik, låten är bra helt enkelt. Perfekt att jobba till faktiskt.

söndag 1 maj 2011

söndag 27 mars 2011

Häftig Video

Nu när nästan all rapportering från Japan är negativ tänkte jag pigga upp lite med en musikvideo. Låten är så där, men videon är fantastisk. Se och njut!

lördag 12 juni 2010

Eminem ljuger för Rihanna

Fick ett hett tips om en bra låt, diggar den mycket. Härligt blandning mellan Eminem och Rihanna.

söndag 30 maj 2010

Vinnaren

Jag tycker att denna är rätt så bra faktiskt. Lite catchy även om hennes engelska uttal är lite kul.

tisdag 26 januari 2010

Bra musik

Jag är säkert inte alls först eller så, men tycker denna låten är mycket bra. Lyssna och njut.

lördag 28 mars 2009

Heaven's on fire

Himlen står i brand utanför Hönö på västkusten när solen sakta går ner bortom horisonten i väster.

Vad passar då inte bättre än lite musik till detta vackra naturens skådespel.

Enjoy!

torsdag 15 januari 2009

Pausmusik

Denna versionen av Nothing Else Matters är grymt bra. Det är naturligtvis Metallica som gör detta tillsammans med San Francisco Symphony Orchestra.

Lyssna och njut!