Visar inlägg med etikett Recept. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Recept. Visa alla inlägg

fredag 6 maj 2011

Sugen på Lasagne?

Lite speciell typ av lasagne, verkar gott, men ganska onyttigt.


söndag 9 januari 2011

Värmande mat

Nu när det är vinter och kallt ute så är det perfekt att äta något gott och värmande. Tydligen kallas det för Comfort food och jag hittade ett recept som jag ska testa framöver.

Vad sägs om en Paj med ostigt potatismos och nötfärsgryta, det låter väl inte så dumt. Länk till receptet finns här: http://www.gp.se/matdryck/mat/1.523861-ratter-som-varmer

Fast det där med att det skulle vara vinter och kallt ute stämmer inte för tillfället tyvärr. Där jag befinner mig just nu, lite mer norrut än vänligt så är det runt nollan och det hotas med plusgrader idag. Det är inte vad jag kallar för vinter precis.