Visar inlägg med etikett Väder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Väder. Visa alla inlägg

fredag 24 december 2010

God Jul!

God Jul önskar jag alla läsare av min blogg. Hoppas ni får en fröjdefull jul med mycket snö, många paket och med alla nära och kära i er närhet.


Bilden är en skärmdump på vädret som vi har just nu. Livebilder finns på Bockens egen hemsida, http://www.merjuligavle.se/Bocken/Bockenkamera1/

torsdag 4 december 2008

När kommer snön?

Som alla andra undrar jag var snön tagit vägen? Jag vill ha lite snö på marken så det blir jul och vinter på riktigt.

Men det är bara att hålla tummarna för en vit jul!