Vi började dagen tidigt idag. Lite efter öppningsdags klev vi in på Gekås för att spendera lite pengar. Man kan väl lugnt säga att vi inte är ensamna iaf. Tjipp
Published with Blogger-droid v1.4.8
Vi började dagen tidigt idag. Lite efter öppningsdags klev vi in på Gekås för att spendera lite pengar. Man kan väl lugnt säga att vi inte är ensamna iaf. Tjipp
jag har skaffat mig en ny telefon som jag kan blogga med. Kanske betyder det att jag bloggar oftare i framtiden.


